حضور فعال سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در پویش مقابله با شیوع ویروس کرونا

سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با به کارگیری ظرفیت مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد در پویش مقابله با شیوع ویروس کرونا حضور فعال یافت.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، اقدامات صورت گرفته با مشارکت مراکز دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای شامل: اختصاص فضا و تجهیزات کارگاهی، تولید ماسک و لباس ایزوله، دستکش، تأمین تجهیزات و مواد مصرفی از جمله چرخ خیاطی، پارچه، اتو، تولید مواد ضد عفونی کننده و کمک های نقدی می باشد.

 بنا براین گزارش، تا ۲۷ اسفندماه، با همت و مشارکت ادارات کل استان ها، ۸۴۱ هزار و ۵۰۷ ماسک توسط بخش دولتی، ۶۱۳ هزار و ۱۰۳ ماسک توسط بخش غیر دولتی، تأمین تجهیزات و مواد مصرفی به تعداد ۴۳۶ دستگاه چرخ خیاطی، ۲۱ هزار و ۷۶۰ متر پارچه، ۳۵ عدد اتو، ۴۷ هزار و ۸۰۱ دست لباس ایزوله و گان، ۱۰ هزار و ۲۲۰ جفت دستکش و ۸ هزار و ۵۱۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده  تهیه شده است.

 

همچنین بخش دولتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبلغ ۴۲۷ میلیون و   ۵۰۰ هزار ریال و بخش غیر دولتی ۶۳۵ و ۷۰۰ هزار میلیون ریال کمک نقدی به این پویش کمک کرده است.

 

این گزارش می افزاید: اختصاص فضا و تجهیزات کارگاه های طراحی دوخت مراکز آموزش فنی و حرفه ای به صورت شبانه روزی به سایر نهادها از جمله فرمانداری و بسیج سازندگی از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

 

سازمان آموزش فنی و حرفه ای اعلام کرد: با هدف همکاری با سایر دستگاه های شرکت کننده در این پویش، اعزام مربی، مهارت آموز و سرباز مربی به کارگاه های تولید ماسک و لباس ایزوله انجام شده است.

 

آموزشگاه های آزاد استان فارس نیز اقدام به پخت و توزیع شیرینی برای کادر درمانی استان کرده است.









  • تاریخ درج : ۱۳۹۹ شنبه ۲ فروردين ساعت ۱۲:۳۸
  • تعداد بازدید: 1459